x تبلیغات
وبلاگ من

تعمیر کولر گازی

کولرگازی‌ها، نسل جدیدی از کولرهایی بودند که به دردسرها و نگرانی‌های کولرهای آبی پایان می داد، تنظیم دمای دلخواه، هوای خنک و بدون رطوبت، قدرت سرمایش قوی و سریع از جمله مزیت‌های آن نسبت به کولرهای آبی بود.

تعمیر کولر گازی

البته در کنار همه‌ی مزایایی که دارد اگر مراقبت و رسیدگی به آن به درستی انجام نشود،  می‌تواند باعث خرابی و مشکلات در آینده شود.

ما به واسطه‌ی دانش فنی و تجربه‌ای که در اختیار داریم، به خوبی می‌دانیم  کدام یک از خرابی‌ها بیشتر برای کولرگازی‌ها پیش می‌آید.

در فصل گرما پیدا کردن تکنسین  کولر گازی  که هزینه تعمیر کولر گازی را با قیمت مناسب انجام دهد، چه در غرب تهران و چه در شرق تهران اندکی دشوار است، چراکه پیدا کردن افراد متخصص و قابل اعتماد امری است که نیاز به تحقیق و جستجوی بیشتری دارد.

تمامی سرویسکاران امداد من متعهد و مجرب و دوره دیده و متخصص در امر نصب و تعمیر و سرویس کولر گازی هستند.

تعمیر کولرگازی/ نصب کولرگازی/ سرویس کولرگازی/ شارژگاز کولرگازی/ لوله کشی توکار و روکار کولرگازی در سراسر تهران با بهترین قیمت توسط تیم تخصصی امداد من انجام میشود.

مزایای تعمیر کولر گازی توسط امداد من

مزیت های تماس با شرکت امداد من :

  • تکنسین های مجرب و متخصص کولرگازی
  • دارای شعب در سراسر تهران و کرج
  • استفاده از قطعات اورجینال و اصلی شرکتی
  • ضمانت ۱۸۰ روزه قطعات و خدمات
  • حضور یکساعته و تعمیر ۱۰۰% در محل شما
  • پیگیری رضایتمندی مشتری توسط شرکت پس از حضور تکنسین
  • نرخ اتحادیه + فاکتور رسمی شرکتی

خدمات تعمیرات امداد من به صورت 24 ساعته است، زیرا مراکز معتبر تعمیرات تعطیلی ندارند و در هر جای تهران که هستید، در تمام ساعات با شماره 02122852095  تماس بگیرید.

تعمیر یخچال فریزر در امداد من

 

مهم ترین ویژگی تعمیر یخچال فریزر در منزل این است که دیگر نیازی به جابجایی دستگاه خراب وجود ندارد و نیاز به حمل یخچال و باربری و ندارید و به اینصورت هزینه تعمیرات یخچال بسیار کاهش می یابد

تعمیر یخچال فریزر.

سیستم برودت و سرمایش در یخچال فریزرها تقریبا یکی هستند. اما عیب یابی هر شرکت متفاوت است .تعمیرکار یخچال فریزر در آی پی امداد، برای هر برندها متفاوت میباشد. در نظر داشته باشید که تعمیر یخچال فریزر های آمریکایی، اروپایی، کره ای، ژاپنی و حتی ایرانی با هم متفاوت است. حتی عیب یابی یخچال هیمالیا با برند سینجر متفاوت است و هر تکنسین نسبت به یک سری از برندهای خاص تخصص دارد و برای تعمیرات یخچال فریزر در مجموعه امداد من تعمیرکاران کاملا حرفه ای می باشند.

 

از مهم ترین خدمات مجموعه میتوان به تعمیر یخچال اشاره کرد، این شرکت تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید را در سراسر شهر تهران به صورت تخصصی و کاملاً تضمینی و با گارانتی 6 ماهه انجام می دهد. مهم نیست که یخچال شما از کدام مدل می باشد، زیرا امداد من تمامی مدل ها را سرویس و عیب یابی می کند.

امداد من به عنوان نمایندگی مجاز و رسمی تعمیر یخچال در تهران آماده ارائه خدمات عیب یابی انواع مدل های ساید بای ساید و یخچال فریزر در شمال تهران، جنوب تهران، شرق و غرب تهران است.

همچنین خدمات تعمیرات امداد من به صورت 24 ساعته است زیرا مراکز معتبر تعمیرات تعطیلی ندارند.

سیستم خدمات دهی نزدیکترین متخصص را جهت بازدید از دستگاه شما در زمانی که شما تعیین میکنید، به منزل شما اعزام نموده تا در سریعترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف کنند.

قالیشویی

 

انتخاب بهترین قالیشویی در تهران و سپردن فرش های  خود به قالیشویی یک تصمیم مهم است که باید با دقت انجام شود.

یک قالیشویی خوب در همه سال فعال است و خدمات قالیشویی را در سطح شهر ارائه می دهد.

یک قالیشویی حرفه ای با توجه به تکنولوژی های روز مورد استفاده در پروسه شستشوی فرش، کلیه امور سفارش و پیگیری امور قالیشویی، مبل شویی و خدمات ترمیم را به صورت مجازی انجام می‌دهد.

 قالیشویی سه سوت با سابقه ترین قالیشویی در تهران است که  خدمات شستشوی تخصصی انواع فرش‌های دستباف، ماشینی، خارجی، تابلو‌فرش با تثبیت رنگ و بدون ایرادات احتمالی را ارائه  می دهد.

 خدمات قالیشویی آنلاین سه سوت یکی از بهترین قالیشویی در تهران  است  و وابسته به تقاضای بازار اخر سال نیست.

 

انواع ریشه زنی و شیرازه فرشهای دستباف و ماشینی رنگبرداری، قلم زنی، پارگی ، پوسیدگی وساییدگی فرشهای دستباف توسط استادکار ماهر ، رفع سوختگی ،چرم دوزی ،رفوگری فرشهای ماشینی ، کاور ریشه فرش جهت جلوگیری از پوسیدگی
شستشوی انواع مبلمان و موکت های پرزدار و فانتزی در منزل و محل کار  با دستگاههای پیشرفته و شامپوی تکزافن آلمان بدون ریزش آب تضمینی بدون هزینه ایاب و ذهاب  از جمله خدمات قالیشویی است.

این قالیشویی یکی از بهترین قالیشویی های تهران می باشد، چرا که توانسته‌ است بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماید و همواره کسب رضایت این عزیزان از برترین اهداف آن بوده‌است.
ارائه خدمات در محل شما از متمایزترین خدمات قالیشویی به تمامی مشتریان شستشوی موکت، فرش و مبلمان در منازل، ادارات، سالن ها، مساجد و حسینیه‌ها می‌باشد.
در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات در ارتباط با تعرفه‌ها و نرخ قالیشویی ، ترمیم و نگهداری فرش و دیگر خدمات‌ می‌توانید با مراجعه به سایت قالیشویی در تماس باشید.

پوشش سقف پاسیو در تهران نورگیر

 

با توجه به افزایش روز افزون قیمت ساختمان در ایران یکی از پر طرفدار ترین روش ها برای افزایش بهره وری از فضای آپارتمان و حیاط خانه ها نور گیر های حیاط خلوت و پوشش سقف پاسیو می باشد.

نورگیر های حیاط خلوت و نورگیر های پاسیو به شما این امکان را می دهند تا از فضای حیاط خلوت و پاسیو خود به مانند یک اتاق مسقف یا یک آشپزخانه استفاده کنید.

نور گیر های حیاط خلوت و پوشش سقف پاسیو از جنس پلی کربنات و یا پلکسی گلاس بوده و به شما وعده یک محیط آرام، آب بند و هوا بند را میدهد. نورگیر های حیاط خلوت  و پوشش های سقف پاسیو با قابلیت نصب بازشو بوده که به شما اجازه تمیز کردن فضای روی نورگیر را می دهد.

همچنین با استفاده از سیستم بازشو سیرکولیشن هوا در زیر سازه بهبود یافته و امکان دست یابی به هوای تازه را در هر لحظه ممکن می سازد. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، نورگیر های حیاط خلوت و نورگیر های پاسیو وجهه زیبایی از بالا داشته که این موضوع باعث خرسندی طبقات بالایی خواهد شد.

 

این نورگیر ها ضد UV بوده و امکان بهره برداری از نور خورشید بدون اشعه فرابنفش را ممکن می سازد و باعث افزایش سلامت پوست و موی اربابان رجوع خواهد شد. شرکت تهران نورگیر معتبر ترین تولید کننده نورگیر ارائه دهنده خدماتی از جمله:

پوشش سقف پاسیو، حیاط خلوت، استخر، نورگیرهای مراکز تجاری و اداری طراحی و اجرای نورگیر های حبابی  به صورت دو جداره و بازشو می باشد.

آموزش بیمه در آکادمی بیمه

 

داشتن بیمه مناسب و کارآمد ‌، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بسیاری از شهروندان جامعه است . مزایا و چتر حمایتی بیمه‌ ها باعث می‌شود تا اشخاص ، اعم از صاحبان کسب ‌وکارهای خانگی یا شهروندان ، در مواقع حساس زندگی ، بتوانند آرامش خویش را حفظ کنند و به خدمات بیمه‌ ها تکیه کنند. برای فراگیری آموزش بیمه نیاز به مهارت هایی دارید تا بتوانید با این صنعت آشنا شوید.

اولین فاکتور، مهارت هاست. مهارت ها بر اساس استعداد ذاتی انسان است، که با آموزش و تحصیل توسعه پیدا می کند.

دومین فاکتور، ارزش هاست. در زمان انتخاب شغل عواملی مانند : نوع سبک زندگی مورد نظر، اعتقادات خود، ماهیت اخلاقی شرکت یا صنعتی را که می خواهید در آن کار کنید را حتما در نظر بگیرید.

سومین فاکتور، محدویت هاست. انتخاب هر شغلی ممکن است که با شرایط مالی، جغرافیایی، مسئولیت های خانواده، ناتوانی های جسمی و یا مدارک تحصیلی محدود شود.

از عوامل دیگری که باید به آن ها توجه کنید، آرزوها، فرصت ها . شخصیت، حقوق و مزایا و فرصت رشد، شماست.

برای کسب مهارت آموزش بیمه میتوانید در دوره های رایگان و بدون اینکه هزینه پرداخت کنید ، در مراکز آموزش کسب و کار جدید را شروع کنید. در این شغل به علت اینکه از تجربه های نمایندگان و مدیران موفق استفاده کنید. نکته مهم این است که برای آموختن مهارت و تجربه ها نیاز به سرمایه مالی نیست و مهم ترین سرمایه زمان و انرژی شماست.

اگر شما هم به دنبال افزایش اطلاعات خود در زمینه آموزش بیمه می باشید، می توانید در سایت آکادمی بیمه قالات مرتبط با بیمه، محاسبه انواع بیمه، نحوه پرداخت بیمه و هر آنچه که در زمینه آموزش بیمه به آن احتیاج دارید را کسب کنید.

پکیج آموزش فروش بیمه در آکادمی بیمه

 

برای یادگیری آموزش فروش بیمه شما به یک پکیج آموزش فروش بیمه نیاز خواهید داشت که می توانید این پکیج و آموزش های دیگر را از سایت آکادمی بیمه تهیه کنید.

هر فردی با هر شغلی یک کیف ابزار دارد و آن را با خود به همراه دارد. بهتر است شما هم به عنوان نماینده فروش بیمه های عمر یک کیف شامل ابزار کار شما مانند: خودکار، لیست مالی مورد نیاز، معرفی نامه خود به عنوان نماینده فروش بیمه های عمر، نمونه سند بیمه و..با خود به همراه داشته باشید.

اگر شما اقدام به فروش بیمه عمر نکنید،تمام کارهایی که در بالا اشاره شد، انجام دهید، بی فایده هستند. پس گام مهم اقدام به خرید پکیج آموزش فروش بیمه با اعتماد به نفس بالا و اطلاعات درست به مشتریان است.

برای فروش بیمه های بهتر است بازار های هدف را دسته بندی کنید تا کار شما سهولت یابد. بازار بیمه ها به دو دسته بازار گرم و بازار سرد تقسیم می شوند که در ادامه به صورت کامل آنها را معرفی می کنیم.

 

در بازار گرم فروش بیمه های عمر ، مشتریان به بیمه های عمر اعتماد کافی را دارند. فروش در بازار گرم بسیار ساده تر از بازار سرد است، زیرا اولین اقدام برای فروش بیمه های عمر، جلب اعتماد مشتریان است. در این بازار مشتریان بیمه های عمر را قبلا خریداری کرده اند و به آن اعتقاد دارند و با معرفی به دوستان و آشنایان خود ، باعث فروش بیشتر بیمه های عمر می شوند.

فروش بیمه های عمر در بازار سرد نسبت به بازار گرم بسیار سخت تر است و تلاش بیشتری را می طلبد.شما با مشخص کردن بازار خود و تقسیم بندی آن، به راحتی می توانید تلاش خود را برای فروش بیمه های عمر به مشتریان انجام دهید.

آموزش بیمه عمر در آکادمی بیمه

 

بیمه عمر یک سرمایه گذاری مطمئن است که در آن بیمه گذار به واسطه پرداخت پول ، از مزایای پوشش بیمه ای خود بهره مند خواهد شد.

با آموزش بیمه عمر به فردی زبده در این زمینه تبدیل خواهید شد و مشتریان زیادی را جذب خواهید کرد. برای این منظور در ابتدا باید تمام شرایط و قوانینی که بیمه عمر دارد را بدانید و از شرایط و قوانین شرکت های  دیگر بیمه عمر نیز آگاهی داشته باشید .

آموزش بازاریابی بیمه عمر در ابتدا مبحث همدلی را مورد تاکید قرار می دهد ، در واقع زمانی که با مشتری همدلی می کنید و برایش وقت می گذارید، اعتماد بیشتری به شما خواهد کرد و خواهید توانست در فضایی مثبت، اقدام به توضیحات لازم در رابطه با بیمه عمر و مزایای آن داشته باشید.

یکی از مسائلی که در آموزش بیمه عمر بر آن تاکید می شود این است که سعی کنید نیاز مشتری را از لابه لای صحبت هایش بفهمید تا بر اساس نیازش اقدام به توضیحات لازم نمایید و او را جذب کنید.

 وقتی موفق خواهد بود که تا می توانید یاد بگیرید . هر چقدر آموزش پذیر تر باشید ، در آینده بهتر می توانید مشتری را جذب کنید .

استفاده از کتاب و یا دوره های مجازی به منظور آموزش بازاریابی بیمه عمر می تواند برای تان مفید باشد. هر چقدر اطلاعات تان بیشتر باشد راحت تر نیاز مشتری را می توانید پاسخ دهید و او را ترغیب به استفاده از بیمه عمر نمایید.

شما باید به مبانی و اصولی که بیمه عمر دارد تسلط داشته باشید و با انواع پوشش های آن آشنا باشید.

 

فروش بیمه عمر در آکادمی بیمه

 

اکثر افراد به دنبال راهی برای داشتن آینده ای بهتر و داشتن شرایط مالی خوب هستند.

یکی از راه های مطمئن برای ایجاد آرامش فکری خانواده برای آینده خود، بیمه عمر و آتیه سازان است.

بیمه های عمر طرفدار های بسیاری در سراسر جهان دارند که به صورت های مختلفی ارائه داده می شوند.

از بیمه های عمر  می توانید در شرایط مختلف مانند:

  • وقوع حوادث برای سرپرست خانواده
  • بازنشستگی
  • بیماری و

استفاده کنید.

شما با استفاده از بیمه های عمر آینده خود و خانواده خود را تضمین می کنید.

اما اگر شما قصد معرفی و فروش بیمه عمر را به افراد دیگر دارید باید چه کاری انجام دهید تا آنها به شما اعتماد کنند؟

برای بازاریابی و فروش بیمه های عمر ابتدا باید هدف و خواسته های مشتری را مورد بررسی قرار دهید، سپس با توجه به خواسته های او بیمه عمر مناسب را به وی معرفی کنید.

 

بطور کلی برای جلب اعتماد مشتریان و فروش بیمه های عمر ۸ نکته را باید رعایت کنید:

1.     جلب توجه مشتری

2.     اعتماد سازی

3.     بررسی نیاز های مشتری

4.     برآورده کردن خواسته های مشتری

5.     ارائه بیمه نامه

6.     رفع اعتراض های مشتری

7.     نهایی کردن فروش بیمه

8.     گرفتن مشتری ارجاعی

 

فروش بیمه در آکادمی بیمه

 

یک نماینده یا فروشنده بیمه با آگاهی از دستورالعمل ها و اصول فروش بیمه خواهد توانست گام های موثری جهت افزایش فروش بیمه بردارد.

فروش بیمه نامه برای یک فروشنده با فروختن هر چیز دیگری متفاوت است . علت این موضوع این است که مشتری برای آن هزینه زیادی می کند اما برایش قابل لمس نیست. شما به عنوان یک فروشنده موظف هستید به مشتری ایده داده و اعتمادش را جلب کنید. هرگز نا امید و تسلیم نشوید . جدی و سختکوش باشید.تصمیم بگیرید تمامی اصول فروش بیمه را رعایت کنید . در فروشندگی بیمه، تبدیل به بهترین شوید. هیچ شخصی و یا چیزی در دنیا وجود ندارد که بتواند جلوی شمار را بگیرد تا به جمع ۱۰ درصد بالایی موفق ترین فروشندگان بیمه شوید مگر خوتان.

حتما لیستی از مهارت های لازم برای موفقیت در فروش بیمه آماده کنید . مهارت هایی که در آن ها ضعیف هستید و امکان ترقی و پیشرفت در آن ها را دارید. از این لیست ضعیف ترین مهارت خود را مشخص کنید. برنامه ریزی دقیقی برای تبدیل آن مهارت به یکی از بهترین و کامل ترین مهارت هایتان در فروش را انجام دهید .

 تصور کنید یکی از افراد پیشرو در صنعت بیمه هستید .در طول روز تجسم کنید که بهترین عملکرد خود را به نمایش میگذارید.

همیشه در حال یادگیری اصول فروش بیمه و قواعد آن باشید.خوش لباس باشید.خوش لباس بودن از خصوصیاتی است که باعث می شود مشتری شما را بیشتر جدی بگیرد.

در نهایت برای فروش یک بیمه نامه همه مزیت ها را توضیح ندهید . از مشتری بیشتر سوال کنید و فقط بر اساس آن ها توضیحات لازم را بدهید.

 

 

تیم سازی در فروش بیمه در آکادمی بیمه

 

وقتی دو نفر یا بیش از دو نفر در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و خواسته‌ها، ویژگی‌ها، انتظارات یا اهدافشان به هم گره می‌خورد، عملاً با گروه مواجه هستیم. گروه‌ها گاهی اوقات به شکلی خاص‌تر و در قالب تیم‌ها فعالیت می‌کنند. اگر چه گروه و کار گروهی، بحثی بسیار گسترده‌تر از تیم و کار تیمی است و کار تیمی و حاشیه‌های آن، تنها بخش کوچکی از دانش شناخت گروه‌ها و رفتار آنها را تشکیل می‌دهد.

 کار تیمی معمولا نتایج بهتری دارد. بیمه نیز از این اصل مستثنی نیست و تیم سازی بیمه نتایج بهتری دارد.تیم سازی در فروش بیمه داشتن پروانه نمایندگی و تاسیس دفترکار، از مقدمات کار در بیمه است. این عوامل شروط لازم هستند، اما تیم سازی می تواند موجب نتایج بهتری شود. برای تیم سازی، نیاز به ۲ سال تجربه است و تجربه و دانش از عوامل مهم و تاثیرگذار است.

بهترین الگو برای شروع تیم سازی، ترکیبی از حق بیمه صادر شده و تعداد بیمه گذار است، تا از این مسیر تجربه ارزنده‌تری برای نماینده ایجاد شود و در پی آن موفقیت ‌ها و دستاوردهای بیشتری برای تیم سازی به دست آید.

به طور کلی محدودیت و شرایط خاصی برای ساخت شبکه فروش و بازاریابی وجود ندارد. نمایندگان می توانند تیم سازی کنند. اما بعضی از شاخه که حق بیمه و کارمزد بالاتری دارند، مانند بیمه عمر، درمان و بیمه مسئولیت مدنی و.. گزینه بهتری برای تیم سازی بیمه هستند. چراکه پرداخت حقوق و کارمزد به بازاریابان از عوامل انگیزه بخش در تیم است.

برای یادگیری تیم سازی در فروش بیمه و آموزش های بیشتر به سایت آکادمی بیمه سر بزنید.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد