بیمه عمر یک سرمایه گذاری مطمئن است که در آن بیمه گذار به واسطه پرداخت پول ، از مزایای پوشش بیمه ای خود بهره مند خواهد شد.

در آموزش بیمه عمر باید تمام مزایا و خدماتی که از این بیمه می توان دریافت کرد را بدانید تا مشتری را مجاب به دریافت بیمه عمر نمایید. کنار گذاشتن بخش ناچیزی از درآمد به شکل ماهیانه یا سالانه باعث می شود بعد از گذشت مدت زمانی چون پنج یا ده سال ، سرمایه ای بزرگ داشته باشید و نگرانی از آینده برای تان کمتر شود. فعالیت هایی که در دراز مدت ارزش افزوده دارند موجب موفقیت فرد در زندگی خواهند شد. باید این مورد را به مشتری گوشزد کنید که بازگشت سرمایه شان ریسک کمی دارد و تضمین شده است. اگر بتوانید این مورد را در ذهن مشتری بگنجانید یعنی آموزش بیمه عمر برای تان مفید واقع شده و توانسته اید موفق شوید.

چند مرحله وجود دارد که به طور خلاصه برای تان شرح می دهیم که انجام آن ها در نهایت موجب جذب مشتری خواهد شد.

 در ابتدا باید توجه مشتری را با فن بیان خود جلب کنید و اعتماد سازی کنید.در مرحله بعد باید نیازهای مشتری را از لابه لای صحبت هایش بشناسید و با قدرت بیان خود و راهکارهای لازم آن را تبدیل به خواسته کنید .  با توجه به نیاز مشتری بیمه نامه متناسب ارائه دهید . اگر مشتری بهانه و اعتراضی دارد سعی کنید آن را برطرف نمایید. در نهایت این اقدامات را نهایی کرده و به فروش بیمه عمر بپردازید.

همچنین برای دیدن آموزش های بیشتر و کاملتر و بیمه های دیگر می توانید از سایت آکادمی بیمه بازدید کنید.